حقوق عمومی

آموزش حقوق عمومی

حقوق عمومی

آموزش حقوق عمومی

  • ۰
  • ۰

موقعیت و کار تنظیم در تحقیق و سوء استفاده از فضا قسمت 6

 

حفظ طبیعت و درخشش منطقی و تخصصی از جمله اهداف آن است. بدیهی است که دو طبقه بندی امنیت ملی و تمرینهای تجاری در محیط خارجی به ویژه قابل توجه بودند.

 

در قرن حاضر ، استراتژی فضایی آمریکا تغییر نکرده است. در سال | استراتژی فضایی ملی ایالات متحده توسعه یافته است که مطابق با رویکرد استراتژی بین المللی رئیس جمهور وقت باشد. بایگانی سال ، مانند نوشته های گذشته ، برآورد قابل توجه اتاق به عنوان تأمین کننده ثروت و امنیت را تأکید می کند. هرچند ممکن است ، مهمترین نکته تعهد بی نظیری است که در بحث امنیت ملی و شغل اقلیم در دادن آن ایجاد شده است. در این شرایط خاص ، در حالی که با پایه و اساس چارچوب های قانونی جدید یا هرگونه حصر دیگری که مانع از دسترسی ایالات متحده به اوضاع بیرونی باشد و الزام به آزادی عملیاتی را متوقف کند ، مغایرت دارد.

 

از نظر ایالات متحده ، ظرفیت های این موشک وظیفه اساسی در حمایت از مزایای ملی آن است. با توجه به این روش ، ایالات متحده حقوق ، توانایی ها و فرصت های خود را برای کار در یک محیط دنیایی دیگر ذخیره می کند و مانع از انسداد دیگران می شود. ایالات متحده برای حفظ ظرفیت های بزرگ فضای خود و واکنش صحیح نسبت به واسطه گری در خارج از کشور ، هر آنچه را که در مورد فکر می کند مهم است ، انجام خواهد داد. "به شرطی که بنیادین ، ​​مخالفان مجاز به استفاده از ظرفیت های فضایی نباشند که با منافع ملت مناقشه دارند."

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • kamal ebadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی