حقوق عمومی

آموزش حقوق عمومی

حقوق عمومی

آموزش حقوق عمومی

  • ۰
  • ۰

موقعیت و کار تنظیم در تحقیق و سوء استفاده از فضا قسمت 5

 

۱ - ۴. ایالات متحده آمریکا از اولین نقطه شروع میدان

 

بررسی و سوء استفاده از فضا به موضوع استراتژی اتاق توجه ویژه ای کرده است. اساس اصلی سیاستگذاری اتاق در این کشور نیروهای رسمی و اداری هستند. در شعبه رسمی ، رئیس جمهور ، شورای امنیت ملی ، دفتر سیاست گذاری علوم و فناوری و دفتر مدیریت و بودجه هرکدام وظایف خود را در زمینه انتخاب واقعی در مورد فضا دارند. در کنگره ایالات متحده ، استراتژی فضایی در هر دو منطقه نظامی و معمولی شهروندان دنبال می شود. در سنجش پرسنل غیر نظامی ، کمیته فرعی هوانوردی و مجلس نمایندگان و کمیته فرعی علوم و فضا

 

از طرف ارتش ، کمیته های نیروهای استراتژیک ، که دو مجلس مشترک هستند ، علاوه بر این ، وظیفه اصلی را در روند ترتیب بندی به عهده می گیرند.

 

رکورد اصلی کلید اصلی سیاسی در کشور ، موسوم به قانون ملی هوانوردی و فضا ، به سال 2 بر می گردد که در آن اداره ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا) ساخته شده است. در تنظیم این رکورد ، کنگره ایالات متحده اظهار داشت: "رفاه و امنیت آزاد ایالات متحده مستلزم دوره های عملی مناسب برای تمرین های پرواز و فضایی کشور است." این اعلامیه ، با توجه به اینکه در آن زمان هنوز قابل قبول بود ، Extravagance به شکلی که بتواند عمیقاً بر سعادت عمومی جامعه تأثیر بگذارد ، حیاتی نبود ، و توصیه می کرد که محققان آمریکایی از توانایی های بالقوه اتاق آگاه باشند.

 

آرایش فضایی ایالات متحده در طول جنگ سرد دو مرحله را تجربه کرد. برای شروع ، در دوره دولت کارتر در سال 2008 ، سیاستگذاری متمرکز بر ارتباط بین بخش های نظامی و غیر نظامی کارکنان در استفاده از فضا (1978 ، دستورالعمل ریاست جمهوری) و پس از آن در دوره ریگان بود که برنامه فضایی شاتل کار کانونی را بر عهده گرفت. در توصیف استراتژی های خود ، شغل گذشته اقلیمی را به عهده گرفت.

 

(سیاست ملی فضایی ، 1982)

 

در هر صورت ، از پایان جنگ سرد و پیشرفت های مربوط به آن ، گزارش اصلی کلیدی ایالات متحده در مورد تنظیم فضا ، بایگانی "سیاست ملی فضایی" سال بوده است.

  • ۹۸/۰۵/۲۵
  • kamal ebadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی